به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، رضا گروسی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده و نیروهای سپاه ناحیه امام رضا (ع) افزود: حرکت نابخردانه که با هدف سیاسی و انتخاباتی توسط ترامپ انجام شد یک اقدام ناشیانه و مشخصا با توصیه نتانیاهو برای پیروزی انتخاباتی صورت گرفت.
گروسی ادامه داد:دشمنان با تروریستی خواندن سپاه که فرماندهی آن توسط مقام معظم رهبری تعیین می شود، قطعا به دنبال لطمه زدن به حکومت و نظام جمهوری اسلامی هستند و البته هرگز به این خیال خام خود دست نخواهند یافت.
وی تاکید کرد:تروریستی خواندن یک نهاد نظامی قانونی و شفاف با اهداف سیاسی و از پیش تعیین شده صورت گرفته است که این حرکت را به نمایندگی از کلیه مدیران شهرستان محکوم می کنیم.
فرماندار شهرستان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیل اخیر در برخی از مناطق کشور که خسارت هایی را به بخش کشاورزی زده است، گفت:کشور عزیزمان در شرایط ویژه ای قرار دارد و باید اقدامات مدیران نیز در همین راستا و در همه زمینه ها به صورت ویژه ادامه یابد.
فرماندار البرز افزود : ضروری است در حوزه های مختلف از جمله تولید و عرصه کشاورزی دست به دست هم دهیم و همانند یک عنصر امنیتی و اجرایی برای رفع محدودیت های به وجود آماده در کشور تلاش کنیم.
شهرستان البرز با مرکزیت الوند در 10 کیلومتری قزوین واقع شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.