مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در حال حاضر 15 شهرک صنعتی دولتی، 5 شهرک صنعتی خصوصی و جمعا 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که برخی تقاضا محور نیستند و از این تعداد شهرک صنعتی، شهرکهایی که تقاضا محور نیستند محدود و یا واگذار شده و سایر شهرکهای تقاضا محور را افزایش خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در جریان بازدید عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین از اتاق بازرگانی استان،حمیدرضا خانپور بیان کرد: با همت اتاق و تیم اقتصادی استان در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشور شدیم. این در حالی است که 123 سرمایه گذار غیربومی وارد استان شده و 162 هکتار زمین صنعتی تا پایان سال 97 به آنها واگذار شد.

وی گفت: در فروردین ماه سال‌جاری نیز با حضور دو سرمایه‌گذار در بخش خودرو و چندین واحد توانمند استارت اولین خودرو ساز استان، در شهرک صنعتی خرمدشت زده شد و امیدواریم امسال، سال شکوفایی صنعت در استان باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: بحث توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور، جذب سرمایه گذران جدید، بازدید سفرا و رایزنی اقتصادی کشورهای مختلف از توانمندی های استان است تا بتوانیم نشست های تخصصی را به صورت میدانی با کارشناسان ایجاد کرده و خروجی مناسبی را داشته باشیم.

خانپور عنوان کرد: بنا داریم پنجاه درصد از 250 واحد راکد شهرکها را با کمک دستگاههای اقتصادی فعال نماییم و در این مسیر همکاری مدیریت استان و تیم اتاق و صنعت استان، موجب بالندگی این بخش شده و درصدد برداضتن گامهای مناسبی را در راستای فعالیت حیات اقتصادی استان و تحقق قطب صنعتی بودن استان در کشور هستیم که در مسیر اشتغال پایدار جوانان و توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور بسیار مهم است.

وی افزود: در حال حاضر 15 شهرک صنعتی دولتی، 5 شهرک صنعتی خصوصی و جمعا 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که برخی تقاضا محور نیستند و از این تعداد شهرک صنعتی، شهرکهایی که تقاضا محور نیستند محدود و یا واگذار شده و سایر شهرکهای تقاضا محور را افزایش خواهیم داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.