سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ترافیک در آزادراه های قزوین - رشت و قزوین - کرج در مسیر برگشت پرحجم است.
وی اضافه کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - زنجان نیمه سنگین و روان گزارش شده که ممکن است تا ساعاتی دیگر با حجم تردد بالایی رو به رو شود.
بیگلری به بارش پراکنده و مقطعی در آزادراه قزوین - رشت اشاره کرد و گفت: به رانندگان توصیه می شود به منظور پیشگیری از هرگونه سوانح جاده ای با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.
این مسئول راهور با بیان اینکه مردم نباید سفرهای خود را به روز آخر موکول کنند، گفت: همواره حجم ترافیک جاده‌ها در روزهای آخر تعطیلات سنگین بوده و مسافران باید چند برابر زمان عادی برای رسیدن به مقصد وقت صرف کنند.
بیگلری به تردد بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو طی روز گذشته در آزادراه های استان خبر داد و گفت: برای ایمنی بیشتر مسافران نوروزی بهتر است که سفرها با مدیریت قبلی و زمان و فرصت مناسب انجام شود.
رییس پلیس راه استان قزوین به ورود سامانه بارشی جدید طی هفته آینده اشاره کرد و گفت: از هموطنان درخواست می شود ضمن توجه به هشدارهای هواشناسی از هرگونه سرعت غیرمجاز و سبقت های نابه هنگام در طول مسیر پرهیز کنند.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.