به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان با اشاره به آمادگی کامل پلیس قزوین برای تسهیل ترافیکی روز 13 فرودین اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از حضور در تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی در روز طبیعت، پلیس استان قزوین با بهره‌گیری صد در صدی از پتانسیل نیروهای خود، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در این روز را اندیشیده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم برای کاهش آسیب‌های احتمالی در روز طبیعت به توصیه‌های ماموران توجه کافی داشته و با پلیس همکاری کنند؛ افزود: از شهروندان درخواست می کنیم از توقف در کنار رودها و دامنه کوه‌ها برای صیانت از خانواده خود، خودداری کنند.
سرهنگ حاجیان تاکید کرد: با توجه به احتمال تداوم بارش و لغزندگی سطح معابر و ترافیک خودرویی در روز طبیعت از شهروندان درخواست می شود با صبر و حوصله رانندگی کنند و از ایجاد گره‌های ترافیکی خودداری کنند.
فرمانده انتظامی استان قزوین با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان قزوینی با پلیس و پرهیز از هرگونه پارک حاشیه‌ای مشکل زا همچون پارک‌های دوبله و مورب گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، تمامی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها شناسایی شده و تمهیدات ترافیکی مورد نیاز هریک از این مناطق پیش بینی شده است.
این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: نسبت به اتومبیل ها و موتورسیکلت های متوقف و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی‌تفاوت نبوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، شماره و سایر مشخصات آن ها را یادداشت و به مراکز 110 پلیس اطلاع دهید.
فرمانده انتظامی استان قزوین به خانواده ها توصیه کرد: در روز طبیعت مراقب فرزندان خود بوده و آنها را در کنار جاده رها نکنند و از بازی و ورزش در کنار جاده ها خودداری و قوانین رهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.