محمد شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان قزوین در سه بخش از بخش های پنجگانه خود با مشکلات و چالش هایی هنگام بارندگی های گسترده مواجه است.
سرپرست فرمانداری قزوین گفت: در بخش کوهین 11 روستا با 38 باب منزل در حریم و بستر رودخانه ها واقع شده اند که از بعد از ظهر امروز برای تخلیه آنها اقدام خواهد شد.
شفیعی اضافه کرد: در بخش الموت غربی نیز 24 روستا با 56 خانوار در حریم و بستر رودخانه ها شناسایی شده و اطلاع رسانی لازم برای تخلیه اضطراری آنها صورت گرفته است.
این مسئول افزود: در بخش الموت شرقی نیز با احتمال رانش در سه روستای اوانک، خشکچال و مدان مواجه هستیم چون این روستاها سابقه رانش زمین را هنگام بارندگی های گسترده داشته اند.
سرپرست فرمانداری قزوین اضافه کرد: خوشبختانه با بررسی های به عمل آمده در بخش مرکزی شهرستان هیچ خانه ای در بستر رودخانه قرار ندارد ولی برنامه ریزی های لازم برای کاهش خسارات و تلفات آبگرفتگی در سطح بخش اندیشیده شده است.
طی پیش بینی های اداره کل هواشناسی قزوین در 12 ساعت آینده حدود 70 تا 100 میلی متر بارندگی در استان قزوین محقق خواهد شد که احتمال وقوع سیلاب ها و خسارات های جانی و مالی را به دنبال دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.