حمید زینالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشف فرآورده های خام دامی طی بازدید و نظارت های مستمر کارشناسان این اداره از مراکز بسته بندی، کشتارگاه و رستوران های سطح استان انجام شده است.
وی اظهار کرد: شناسایی فرآورده های تاریخ مصرف گذشته و فاسد با نمونه برداری از پنج مورد گوشت گوساله و 2 مورد گوشت مرغ صورت گرفت.
زینالی به نظارت و بازرسی از خودروهای توزیع فرآورده های خام دامی اشاره کرد و گفت: در این مدت با 26 دستگاه خودرو متخلف و غیرمجاز در حوزه عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی برخورد قانونی شده است.
به گفته این مسئول هزار و 786 مورد بازدید نظارتی توسط 12 گروه از مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی استان انجام شده و این نظارت ها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
مدیرکل دامپزشکی قزوین با تاکید به تامین سلامت مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها متصدی 3 مرکز عرضه فرآورده های دامی و 2 رستوران به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
زینالی یادآور شد: عرضه گوشت با کیفیت و سالم یکی از الویت های اصلی این اداره محسوب می شود که این موضوع در ایام نوروز از شدت و اهمیت بالاتری برخوردار است.
وی از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با تلفن 1512 تماس حاصل کنند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.