به گزارش ایرنا داود محمدی جمعه شب در این جشنواره افزود: همچنین انتخاب مکان سرای سعدالسطنه به عنوان بزرگترین کاروان سرای سرپوشیده درون شهری خاورمیانه به عنوان مجل این جشنواره ، یک جاذبه برای جذب گردشگران نوروزی است.
وی اضافه کرد:این جشنواره در دومین سال برگزاری خود آثار خوبی در معرفی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی به شهروندان قزوینی و همچنین گردشگران نوروزی ارائه کرد.
وی، حراست از هویت دینی و تعالی فرهنگ‌ها را از دیگر آثار برگزاری دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی عنوان کرد و افزود:
استان قزوین بیش از 50 سال پایتخت کشور در دوره صفوی بوده و از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعی برخوردار است که به برگزاری این جشنواره کمک می‌کند این جاذبه‌ها به گردشگران معرفی شود.
محمدی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری می‌تواند زمینه‌های تبدیل شدن قزوین شاداب به مقصد گردشگری را فراهم کند ادامه داد: هر ساله 85 میلیون تردد از جاده های استان قزوین ثبت می شود که اگر 10 درصد این آمار جذب استان قزوین شوند می توان هشت و نیم میلیون گردشگر را وارد قزوین کرد.
وی، اشتغال‌زایی، تحرک و پویایی اقتصادی و همچنین رونق تولید استان قزوین که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز هست ارا ز جمله دستاوردهای جذب گردشگر به قزوین عنوان کرد.
محمدی افزود: طراوت اجتماعی در جامعه یکی دیگر از رسالت‌های مسئولان است که باید در محیط‌های مناسب برنامه‌هایی فرح‌بخش و شاد با رعایت همه موازین قانونی و شرعی برای مردم اجرا شود
6012/7388
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.