به گزارش ایرنا، سردار مهدی محمودی روز سه شنبه در آئین تکریم و مرافعه فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: افزایش 16 درصدی کشف انواع مواد مخدر (کشف 2 تن و 450 کیلوگرم مواد مخدر) را باید از دیگر اقدامات مهم پلیس استان در سال جاری یاد کرد.
وی اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی از ابتدای امسال تاکنون هزار و 28 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و همچنین هزار معتاد متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کرده ایم.
سردار محمودی اظهار داشت: امسال اگرچه سرقت های خرد افزایش داشته است اما در حوزه سرقت های کلان کنترل بسیار خوبی صورت گرفته و در این خصوص با 35 درصد کاهش انواع سرقت روبرو بوده ایم.
وی با بیان اینکه استان قزوین ترددهای بالایی را به خود اختصاص داده و به عنوان کریدور شمال و جنوب و شرق و غرب کشور محسوب می شود،اظهار داشت: به نسبت رشد تعداد خودروها شاهد کاهش سوانح و تلفات بوده ایم.
وی اظهار داشت: بزه هایی نظیر قاچاق ترانزیت کالا و اقلام غیرمجاز و همچنین قاچاق انسان از مواردی است که ممکن است در محورهای مواصلاتی استان اتفاق بیافتد به همین دلیل پلیس قزوین پوشش خاصی برای این محورها در نظرگرفته است.
این مسئول انتظامی گفت: جمعیت بالای کارگری و دانشجویی و همچنین تجمیع واحد‌های صنعتی از دیگر شاخص های استان قزوین است که باعث شده امنیت خاصی را برای آنها درنظر بگیریم.
وی اظهار داشت: ارتقای برقراری الکترونیک با دستگاه های قضایی و همچنین افزایش کیفیت امور در کوپ (کلانتری و پاسگاه) از دیگر موارد مهمی بوده که در دستور کار پلیس قزوین قرار گرفته است.
سردار محمودی گفت: با اینکه با افزایش 156 درصدی جرائم سایبری روبرو هستیم اما کشف و دستگیری 119 درصدی را در این رابطه محقق کرده ایم.
در پایان این مراسم از زحمات سردار محمودی قدردانی و سرهنگ مهدی حاجیان به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین معرفی شد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.