به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی افزود: در راستای افزایش ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور پاکسازی نقاط جرم خیز یک طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی دی ماه سال جاری در این شهرستان اجرا شد.
وی ادامه داد: در این طرح با دستگیری 10 سارق، 26 فقره سرقت کشف شد و ماموران 189 متهم تحت تعقیب مراجع قضایی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ریگان بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق نیز 27هزار و 415 لیتر سوخت قاچاق کشف و در این رابطه 35 متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
وی افزود: در این طرح ضمن برخورد با رانندگان متخلف، تعداد 51 دستگاه خودرو و 28 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ تاج آبادی با اشاره به دستگیری10 خرده فروش موادمخدر و کشف تعدادی سلاح ممنوعه و شکاری تصریح کرد: وجود عاملان توزیع موادمخدر یا پاتوق استعمال مواد در سطح محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فراروی سلامت فردی و اجتماعی ما است.
وی خاطرنشان کرد: این طرح ها بنا به ضرورت و تا رسیدن به نقطه مطلوب در دستور کار پلیس قرار دارد که در این میان مشارکت شهروندان با پلیس در موفقیت این طرح ها نقش مهمی ایفا می کند.
ریگان تا مرکز استان کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.