به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: در سال جاری بسیاری از شاخص های اقتصادی استان مثبت بوده است.
وی استان قزوین را از قطب های اقتصادی کشور دانست و اظهار داشتت: فعالیت ها و دستاوردهای خوب استان مدیون بخش خصوصی هوشمند و توانمند است.
حبیبی با بیان اینکه استان قزوین نقش بسزایی در شاخصه های ملی دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مصارف اساسی کشور در همین استان تولید می شود و لازم است که روح تازه ای به چرخ تولیی و صنعت استان دمیده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین یاداور شد: در کنار همه فشارهای اقتصادی و تحریم ها، راهپیمایی 22 بهمن آبی بر آتش دشمن در منطقه بود و باعث همدلی بیشتر ملت و دولت شد.
وی با بیان اینکه به واسطه بازار و نوسانات قیمت مردم هر روز در حال قضاوت دستگاه های اقتصادی هستند ، اضافه کرد: نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت در معیشت و ‌ارتزاق مردم بی بدیل است که باید تدابیر لازم به منظور تامین رفاه جامعه در دستور کار قرار گیرد.
وی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از دستگاه های کلیدی است که در کنار جهاد کشاورزی نبض اقتصاد و تولید را در دست دارند.
در این مراسم سعید نبیل به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.
6012/9925
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.