در راستای توسعه فضای سبز و سالم سازی محیط زیست با مشارکت اداره منابع طبیعی ۴۰۰ اصله نهال در پارک علم و فناوری قزوین غرس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی با حضور یوسف گرجی رئیس پارک علم و فن آوری قزوین، اکبر اسداللهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و تعدادی از فعالان شرکت‌های دانش بنیان و مسئولان استانی ۴۰۰ اصله نهال در پارک علم و فناوری قزوین غرس شد.

یوسف گرجی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این مراسم اظهارداشت: حفظ محیط زیست از رسالت‌های همگانی است که همه باید به آن اهمیت داده و در صیانت ازآن بکوشند.

وی اضافه کرد: محیط‌های دانشگاهی و علمی و نیز پارک علم و فن آوری که محل استقرار گروههای علمی است باید از فضای سبز مناسبی برخوردارباشند تا با آرامش روحی بیشتری به کارهای تحقیقاتی خود ادامه دهند که در این راستا با کاشت درخت به مناسبت هفته منابع طبیعی تلاش کردیم تا ما نیز در این کار ارزشمند مشارکت کنیم.

گرجی یادآورشد: توسعه فضای سبز در دستور کار ما در پارک علم و فن آوری قرار گرفته ودر کنار سایر فعالیت‌های عمرانی تلاش می‌کنیم به فضای سبز و محیط زیست سالم در این مرکز نیز اهمیت دهیم تا روحیه نشاط بیشتری در این پارک حاکم شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.