غلامرضا حقایق پور روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال 58 و نامگذاری این هفته به عنوان هفته ایثارگران، 44 برنامه مختلف فرهنگی در استان برگزار می شود.
وی افزود: با وجود خدمات ارایه شده به ایثارگران و خانواده های آنان با توجه به کهولت سن بسیاری از والدین شهدا، این قشر شریف دچار مشکلات فراوانی هستند که باید آنها را حل کنیم.
حقایق پور گفت: 35 گروه خدماتی در قالب 70 خدمت از جمله درمانی به خانواده های شهدا در حال خدمت رسانی هستند که 70 درصد از خدمات غیر بالینی به صورت الکترونیکی ارایه می شود و در همین راستا در سال گذشته تکمیل فاز یک مجتمع فرهنگی ورزشی بنیاد شهید با اعتبار بیش از 110 میلیارد ریال در دستور کار گرفت که به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: در بخش درمان علیرغم مشکلات مالی و قرار دادی هنوز بیش از نیمی از بیمارستان های خصوصی استان طرف قرارداد بنیاد شهید بوده و هم اکنون بیش از هفت هزار و 700 نفر از خانواده های ایثارگران تحت پوشش بیمه ایثارگری قرار دارند.
وی با اشاره به کهولت سن والدین شهدا و مشکلات مراقبتی از این عزیزان خاطر نشان کرد: هزار و 647پرونده والدین شهید در اولویت هزینه های مراقبتی قرار دارند که علاوه بر حقوق و مستمری با تشکیل پرونده، هزینه هایی در قالب مراقبت به آنان پرداخت میشود.
حقایق پور همچنین گفت: در قالب طرح سپاس یازده هزار دیدار از خانواده های شهدا در استان انجام شده است این مهم باعث تسلی خاطر و زنده ماندن یادو خاطره شهدا شده است.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.