در این مطلب تصویر و نام کسانی چون سیده حمیده زرآبادی، بهمن طاهرخانی، سیده منیره قوامی، سالار قاسمی، رجب رحمانی، حامد کبودوند، لطف الله سیاهکالی مرادی، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، روح الله عباس پور، رضا عسگری، عباس نکویی، فرج الله فصیحی رامندی، داوود محمدی، روح الله بابایی صالح، مهدی عبدالرزاقی، حکمت الله داودی، احمد نصری و محمد حسین شفیعی ها به چشم می خورد.
هفته نامه تابان در این شماره که ویژه نامه نوروزی آن محسوب می شود، در 2 مطلب جداگانه با تیترهایی درباره 'عید نوروز و هفت سین در گذر تاریخ' و 'قزوین شهر فرهنگ با تاریخی اصیل و کهن' به استقبال نوروز رفته است.
در یادداشت محمد علیخانی مدیر مسئول هفته نامه تابان نیز که با تیتر رسیدن بهار و روزهای دشوار به چاپ رسیده می خوانیم سالی که گذشت برجام دچار بدفرجامی شد، تحریم ها بازگشتند و همزمان رقبای داخلی دولت و دشمنان بیرونی شادمان شدند.
دولت در مواجهه با این تهاجم جدید هیچ تدبیری نیانیشیده بود و به ناگاه مردم در میانه موجی از گرانی و تورم بی امان رها شدند.
تدبیر دولت در تغییر برخی وزرای کابینه نیز تاکنون اثر بخش نبوده است، مردم در بلاتکلیفی بسیار و دولت در سردرگمی بی شمار، این آیینه تمام نمای آخرین روزهای سال 97 است.
عوارض تحریم های ناعادلانه بر زندگی مردم بیش از پیش سایه انداخته است، سایه ای سنگین که راه گذران زندگی روزمره را بر آن سخت کرده است.
تا آخرین روزهای 97 همچنان اصول گرایان بر عدم تصویب پالرمو و لوایح آن اصرار می ورزند و دولتمردان یکی از راه های موثر در کاهش احتمالی فشار بی امان اقتصادی را تصویب این لایحه می دانند.
بهار 98 می رسد، در حالی که با ادامه این روند مردم روزهای دشوارتری از آنچه گذشت پیش رو خواهند داشت، روزهایی که جز با طرحی نو و سیاستی نو و با تصمیمی تاریخی، گذر از آن دشوار است.
7389*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.