محمود محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته غرفه های در نظر گرفته شده برای توزیع میوه عید در استان 80 غرفه بود.
وی اظهار داشت: در سطح شهر قزوین نوروز امسال 42 غرفه توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار برپا خواهد شد که این رقم سال گذشته 28 غرفه بود.
این مسئول گفت: بیشتر غرفه های توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار در قزوین در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار برپا خواهد شد تا به قدرت خرید مردم در این نقاط کمک شود. محمودی یادآور شد: در بالای همه غرفه های تنظیم بازار بنرهای یکسان برای شناسایی مردم نصب خواهد شد که قیمت محصولات نیز در آن قید می شود.
وی اظهار داشت: در همه غرفه های میوه ستاد تنظیم بازار فروشگان کارت شناسایی داشته و یک کارشناس کمیته راهبردی ستاد تنظیم بازار قزوین نیز برای نظارت بر توزیع و عرضه میوه حضور خواهد داشت.
رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین افزود: قیمت میوه عید ستاد تنظیم بازار در هفته پایانی اسفندماه اعلام می شود اما نرخ این میوه ها که شامل سیب و پرتقال هستند 15 تا 20 درصد نسبت به بازار معمول ارزان تر خواهد بود.
محمودی با بیان اینکه کیفیت میوه های تنظیم بازار برای نوروز 98 بسیار خوب و بالاست،یادآور شد: کارت توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار در استان از 25 اسفند آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.