به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی روز چهارشنبه با بیان این خبر افزود: 12 مسجد در شهرستان قزوین، 16 مسجد در تاکستان، 16 مسجد در بوئین زهرا، 12 مسجد در البرز، هشت مسجد در آبیک و 6 مسجد هم در شهرستان آوج میزبان معتکفان خواهند بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به آماده سازی مسجد النبی (ص)، مسجد امام خمینی (ره) و مسجد موسی ابن جعفر (ع) برای حضور معتکفان افزود: تا پیش از آغاز مراسم معنوی اعتکاف، از ظرفیت‌های سایر مساجد شهرستان هم برای پذیرایی از معتکفان، استفاده خواهیم کرد.
نعمت اللهی با اشاره به تقارن ایام اعتکاف با عید نوروز، گفت: با توجه به اینکه اوایل امسال، مراسم معنوی اعتکاف با عید نوروز مقارن شده بود، پنج هزار و 500 نفر از این مراسم استقبال کردند و برای روز‌های پایانی سال نیز پیش بینی می‌کنیم که پنج هزار نفر از معتکفان در این آئین معنوی حضور یابند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: علاقه‌مندان به حضور در مراسم معنوی اعتکاف می‌توانند از دهم تا بیست و هفتم اسفند با مراجعه به سایت www.etekaf-qazvin.ir ثبت نام کنند.
نعمت اللهی ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن سازوکار‌های مناسب، در روز‌های پایانی سال، برنامه‌های خوب و فاخری برای معتکفان در سطح استان برگزار شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین همچنین از خیران و مردم شریف استان خواست در صورت تمایل برای اطعام سحر یا افطار معتکفان با هماهنگی سازمان‌های تبلیغات اسلامی استان اقدام کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.