رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: یکی از واحدهای تولیدی مستقر در شهر صنعتی البرز که اقدام به تخلیه غیر مجاز چند تن پسماند صنعتی خود در اراضی حوزه شهرستان قزوین کرده بود، موظف به جمع‌آوری و پاکسازی محل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جمشید کاووسی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان قزوین در حین انجام پایش متاطق حوزه استحفاظی و بر اساس گزارش مردمی متوجه شدند که یکی از واحدهای تولیدی مستقر در شهر صنعتی البرز اقدام به تخلیه غیر مجاز چند تن پسماند صنعتی خود در اراضی حوزه شهرستان قزوین کرده است.

وی افزود: بلافاصله و با پیگیری انجام شده از سوی این اداره و همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز واحد مزبور موظف به جمع آوری و پاکسازی محل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین تصریح کرد: کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین به طور مستمر در حال پایش مناطق و واحدهای تولیدی هستند و با عوامل ایجاد آلودگی برخورد قانونی و قاطع انجام می دهند.

کاووسی تاکید کرد: از مردم شهرستان قزوین درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه عامل آلاینده، مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.