به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین هادی طاهرخانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه فروش بهاره با همکاری سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه فوق با تخفیف 10 الی 15 درصد عرضه خواهد شد و از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان مربوط بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت خواهند داشت.
این مسئول افزود: تنظیم و تثبیت بازار کالاهای اساسی، دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی مورد نیاز، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد : نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.