سیروس صارمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضرورت اشاعه استاندارد به منظور ارتقای سطح کیفیت و رفاه مردم و تقویت ایمنی و سلامت در جامعه، افزود: با تدوین این تعداد استاندارد ملی تعهدات اداره کل استاندارد قزوین در این زمینه به طور کامل محقق شده است.
مدیرکل استاندارد قزوین با اشاره به مشارکت واحدهای تولیدی در تهیه و تدوین استانداردهای ملی با نظارت و همراهی کارشناسان سازمان ملی استاندارد،یادآور شد: این استانداردها در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و سلولزی، مواد شیمیایی و محصولات الکترونیکی و صنایع ساختمانی تدوین شده اند.
وی ادامه داد: رعایت این استانداردها در قالب استاندارد اجباری پس از تدوین، تصویب و ابلاغ توسط سازمان ملی استاندارد در مورد کالاهای مربوطه توسط واحدهای تولیدکننده الزامی است.
صارمی اظهار داشت: در کنار تدوین استانداردهای اجباری در حوزه تدوین استانداردهای تشویقی و خوداظهاری از واحدهای تولیدی که در این زمینه فعالیت کنند، حمایت می شود.
مدیرکل استاندارد قزوین گفت: تدوین استانداردهای جدید به رشد پوشش استاندارد که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در سیاست های ابلاغی مربوط به اقتصاد مقاومتی است، کمک می کند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.