به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز دوشنبه در نشست ساماندهی طرح های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین با بیان اینکه نباید اراضی صنعتی دارای زیرساخت معطل باقی بمانند،افزود: با تشکیل جلسه هیئت حل اختلاف و داوری پرونده 16 قرارداد راکد سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی مورد بررسی قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: در راستای تعیین و تکلیف قراردادهای منعقده با متقاضیان سرمایه گذارانی که به هر نحوی اراضی واگذار شده به آنان راکد مانده و موجب عدم اجرای تعهدات قراردادی شامل عدم ساخت و ساز و دیون مالی شده است با تشکیل جلسه ای در هیئت حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران موضوع در دستور کار قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: براساس نظر هیئت داوران از مجموع 20 هکتار از اراضی واگذار شده به متقاضیان سرمایه گذاری، 5/5 هکتار که شامل 6 پرونده قرارداد راکد است منتج به تائید فسخ قرارداد شده است.
این مسئول گفت: 14.5 هکتار از اراضی واگذار شده در شهرک های صنعتی قزوین که مربوط به 10 پرونده راکد است منتج به اعطای مهلت برنامه زمان بندی جهت تکمیل ساخت و ساز، فسخ مشروط شده و یا جهت نصب ماشین آلات و راه اندازی و یا پرداخت بدهی اخطار داده شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین خاطر نشان کرد: تاکنون 90 فقره قرارداد راکد پس از اعطای مهلت و عدم انجام تعهدات، فسخ شده که از این میان 116 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی در این راستا آزادسازی شد و اراضی آزاد شده در راستای جذب سرمایه گذاران صنعتی،دوباره واگذار شده است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.