به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفترنمایندگی ولی فقیه در قزوین ،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در جمع کارکنان اداره کل اطلاعات استان افزود: حضرت فاطمه زهرا (س)، محوری‌ترین و اساسی‌ترین نقش آفرین در حراست و حفاظت از ولایت امیرالمؤمنین (ع) است و این مهم را دوست و دشمن می‌دانند و به این مسأله اعتقاد دارند.
امام جمعه قزوین ظهار داشت: امام خمینی (ره) یکی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) است که فرمودند ما انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می‌کنیم و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله در تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما هم هستیم و این‌ها آرمان‌های امام راحل هستند که با آرمان‌های فاطمی هماهنگی دارد و نشان می‌دهد انقلاب ما ادامه آرمان‌های فاطمی و همه انبیاء است.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با نهضت اباعبدالله الحسین (ع) پیوند خورده است و خاستگاه انقلاب ما، عاشورای امام حسین (ع) است و فرهنگ انقلاب اسلامی نیز، فرهنگ عاشورایی و امام حسینی (ع) است.
امام جمعه قزوین با طرح این سؤال که چگونه می‌شود کافران و ایمان آورندگان با یکدیگر جمع شوند؟!، گفت: خداوند می‌فرماید بی گمان، سرسخت‌ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده‌اند، یهودیان و مشرکان خواهی یافت اما با این وجود برخی صحبت از مذاکره به میان آوردند و می‌آورند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه برخی گفتند امام حسین (ع) با عمر‌بن‌سعد مذاکره کرد، افزود: آنها می‌گویند اگر ما با نگاه آشتی‌جویانه با دشمنان مواجه می‌شویم به خاطر مذاکره امام حسین (ع) با دشمن بود، در حالی که صحبت‌های امام حسین (ع) با عمربن‌سعد برای هدایت وی بود و لذا هرگز برای امام حسین (ع) بحث تعامل و مذاکره مطرح نبود.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه آسیب نخواهد دید، گفت: انقلاب اسلامی کار خود را انجام خواهد داد و اگر لیاقت نداشته باشیم پای انقلاب اسلامی بایستیم، از همراهی با اسلام و انقلاب محروم می‌شویم اما اسلام و انقلاب هیچگاه از حرکت باز نمی‌ایستد.
امام جمعه قزوین ادامه داد: نادیده گرفتن مرزهای مشخص، مسلّم و محکمات دینی و قرآنی خطراتی است که انقلاب را تهدید می‌کند و باید این تهدیدها را جدی گرفته و لیاقت حفاظت و حراست از انقلاب را در خود حفظ کنیم.
وی تأکید کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، تهدیدی برای انقلاب است و این مهم صریح فرمایشات امیرالمؤمنین (ع) است و حضرت می‌فرمایند اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنید، پست‌ترین‌ها و بدترین‌ها بر شما مسلط می‌شوند و در این شرایط دعاها برآورده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه دنیاطلبی از آسیب‌های دیگری است که انقلاب را تهدید می‌کند، خاطرنشان ساخت: در دوران مبارزات انقلابی، انقلابیون جان خود را کف دست گرفته بودند و هیچگاه به دنیای خود فکر نمی‌کردند و فقط به فکر پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛ خوش‌گذرانی و رفاه‌طلبی را از دیگر آفت‌هایی معرفی کرد که انقلاب را تهدید می‌کند و افزود: خداوند می‌فرماید هرگاه ما بخواهیم جامعه‌ای را نابود کنیم، خوشگذران‌ها و رفاه‌طلبان آن جامعه را بر آنها مسلط می‌کنیم و سپس نابودشان می‌کنیم.
6104/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.