شهرام رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار گوشت با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت ها با نرخ مصوب دولتی توزیع شده اند.
وی با بیان اینکه عمده توزیع گوشت انجام شده در استان مربوط به نیمه دوم سال جاری و همزمان با افزایش قیمت این محصول بوده است، اظهار داشت: از 1550 تن گوشت توزیع شده ستاد تنظیم بازار در استان، 883 تن مربوط به گوشت سفید (مرغ) و سایر به گوشت قرمز (گوساله و گوسفند) اختصاص داشته است.
این مسئول با بیان امسال از سوی ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین 533 تن مرغ منجمد توزیع شده است، اظهار داشت: قیمت این نوع گوشت هر کیلو هشت هزار و 900 تومان بوده است.
رحمانی گفت: در این مدت همچنین 250 تن مرغ گرم با قیمت 10 هزار و 500 تن توسط این ستاد توزیع شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در سال جاری همچنین 567 تن گوشت قرمز منجمد گوساله، 31 تن گوشت قرمز منجمد گوسفند و 164 کیلوگرم گشوت قرمز گرم گوسفندی و پنج تن گوشت گرم گوساله توسط ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در قزوین توزیع شده است.
وی با بیان اینکه گوشت قرمز منجمد ستاد تنظیم بازار در 2 قیمت 36 هزار و 500 و 38 هزار و 500 تومانی عرضه شده است، اظهار داشت: قیمت گوشت های قرمز منجمد نیز هرکیلو 29 هزار تومان بوده است.
ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش و یا کاهش بی رویه و غیرمنطقی قیمت محصولات پرمصرف به نحوی که آسیبی متوجه مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نشود، به فعالیت می پردازد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.