سید اصغر حسینی بهارانچی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از امروز عرضه و فروش 9 هزار و 800 کیلو گرم گوشت گوسفندی گرم وارداتی از کشور قزاقستان در 21 مرکز عرضه و فروش آغاز شد.
وی گفت: شهروندان اهوازی در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و یا کم فروشی از سوی مراکز عرضه می توانند شکایات خود را از طریق سامانه 124 و شماره 32933182-061 مربوط به مرکز رسیدگی به شکایات اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز گزارش دهند.
حسینی بهارانچی افزود: بازرسان این اتحادیه گشت های بازرسی خود را با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان تشدید کرده اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز همچنین گفت: تداوم واردات اینگونه گوشت قرمز به تنظیم قیمت این کالا در بازار اهواز منجر می شود،با همکاری ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان در تلاش هستیم گوشت مورد نیاز مردم با قیمت مصوب عرضه شود.
وی یادآور شد: لیست مراکز عرضه از امروز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است تا شهروندان اهوازی بتوانند نسبت به تامین گوشت مورد نیاز خود اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، معاون اول رییس جمهوری چهارم بهمن امسال در نشست بررسی وضعیت بازار گوشت کشور با تاکید بر ابلاغ و اجرای هرچه سریعتر دستورالعمل جابجایی دام و ممانعت از انتقال آن به شهرهای مرزی، از افزایش حجم واردات دام و گوشت قرمز در صورت نیاز خبر داد.
9931/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.