به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد قزوین، مجید مومنی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در این ایام 27 طرح اشتغالزایی و کارگاه آموزشی و همچنین 44 طرح مسکن مددجویان افتتاح خواهد شد.
وی در تشریح طرح های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر اظهار داشت: 27 طرح شامل 16 کارگاه آموزش گلیم بافی، چرم دوزی، خیاطی، قالی بافی و تابلو فرش و 11 طرح اشتغالزایی شامل انرژی خورشیدی است که در مجموع اعتبار آنها بیش از پنج میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد می شود.
مومنی در ادامه تصریح کرد: افتتاح و واگذاری 44 طرح مسکن مددجویان با اعتباری نزدیک به 9 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان های قزوین، آبیک، تاکستان، البرز، آوج و بوئین زهرا در این ایام از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.
به گفته این مسئول علاوه بر برنامه های یاد شده برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز برای مددجویان و امدادگران در دهه فجر در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد قزوین یکی از برنامه های ایام دهه مبارک فجر را اعزام 40 کاروان 40 نفری به مشهد مقدس عنوان کرد و گفت: این اقدام به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می شود.
مومنی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را مصادف با چهل سال خدمتگذاری نهاد مقدس کمیته امداد عنوان کرد و تاکید کرد: از سوی دیگر ایام بزرگداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد تاسیس کمیته امداد با ایام فاطمیه مصادف شده است که باید قدر این روزها را بیشتر بدانیم.
وی در مورد اعزام کاروان کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این کاروان ها اغلب مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) نشده اند، حضور خواهند یافت.
مومنی از عموم شهروندان نیکوکار خواست تا کمک های خود را به نیازمندان با کد دستوری #028*8877* توسط تلفن همراه اهداء کنند.
در استان قزوین 17 مرکز امدادی تحت نظارت اداره کل کمیته امداد استان قزوین فعال می کنند.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.