مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با اهدای ۶۶۰ میلیون تومان از سوی واقفان برای تامین جهیزیه ۶۰ زوج جوان نیازمند در استان قزوین اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام مجیدی در مراسم اهدای ۴۰ سری جهیزیه به نیازمندان شهر الوند گفت: کمک خیرین و واقفان موجب شده در تامین نیازهای افراد محروم سرعت بیشتری پیدا کنیم و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: در سراسر کشور بیش از ۸۱۴ نوع نیت واقفانه داریم که در استان قزوین این تعداد ۷۵ نیت است که هر کدام بخشی از نیازها را پوشش می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: وقف از سنت‌های حسنه و صدقات جاریه است که توانسته بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کرده و به توزیع عادلانه ثروت و خدمات نظام هم کمک کند.

مجیدی بیان کرد: موقوفه محمد حسین خزانه بیش از یک هزار بسته حمایتی برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع کرده و ۶۰ سری جهیزیه نیز میان زوج‌های جوان اهدا کرده تا به سنت ازدواج کمک کند.

وی بیان کرد: خیرین این موقوفه بیش از ۶۶۰ میلیون تومان برای خرید و اهدای جهیزیه بین نیازمندان کمک کرده اند و تداوم این خدمات می‌تواند به زوج‌های جوان دیگر هم تسری پیدا کند.

وی گفت: راه اندازی درمانگاه دیالیز در بیدستان، با اختصاص ۵ میلیارد تومان، یک درمانگاه عمومی و ساخت مصلی در شهر الوند با دو میلیارد تومان توسط خیرین و واقفان در حال اجراست.

مجیدی اظهارداشت: آمادگی داریم با کمک خیرین و موقافات نسبت به راه‌اندازی مرکز اوتیسم در استان قزوین اقدام کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.