به گزارش ایرنا، رضا گروسی روز دوشنبه در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره عکس روستا که در مسجد حضرت رقیه (س) روستای پیریوسفیان برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی در بخش ها و حوزه های مختلف دستاوردها و اقدامات بزرگی داشته است و باید مسئولان برای بازگویی و تشریح این دستاوردها در جامعه تلاش کنند.
وی اضافه کرد:امام راحل در چارچوب اخلاق محوری و احترام به دیگران و به دور از خشونت توانست بر رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی فایق آمده و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را برای همیشه در تاریخ ریشه کن کند.
گروسی با بیان اینکه به پشتوانه ملت می توان با حکمرانی عادلانه رضایت مردم و خداوند را به دست آورد، ادامه داد: اتکا به آرمان های انقلاب که برخواسته از معنویت و ایجاد شرایط زیستی مناسب برای شهروندان است، چراغ راه دولتمردان در این زمینه است و باید با اتکا بر آنها برای پیشبرد اهداف نظام اقدام کرد.
گروسی یادآور شد: علیرغم گذشت 40 سال از انقلاب هنوز کشور به دنبال حفظ آرمان های اول انقلاب است که در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلاصه شده اند.
فرماندار البرز اضافه کرد: ایران اسلامی طی این 40 سال فراز و نشیب ها و شرایط مختلفی را پشت سر گذاشت و حتی در مقطعی نیز تورم 55 درصدی به جامعه تحمیل شد اما مردم هیچگاه از شعارهای انقلاب عبور نکردند.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.