معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: تقاضاهای بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف صنایع در استان قزوین داریم که آلوده‌کننده و دارای آب‌بری بالا بوده‌اند که از صدور مجوز به آنها خودداری شده است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از 100 درصد آبی که در استان قزوین تامین می‌شود، فقط چهار درصد به حوزه خدمات و صنعت تعلق گرفته که عدد ناچیزی بوده و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه برای صدور مجوز به صنایع در استان قزوین دو خط قرمز وجود دارد، افزود: میزان مصرف آب و کم‌آب‌بر بودن از اهمیت زیادی در صدور صنایع برخودار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین ادامه داد: تکنولوژی صنایع کم‌آب‌بر باید به گونه‌ای باشد که آب آن به چرخه تولید بازگردد و مسائل زیست محیطی هم رعایت شود.

حبیبی اضافه کرد: تقاضاهای بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف صنایع در استان قزوین داریم که آلوده‌کننده و دارای آب‌بری بالا بوده‌اند که از صدور مجوز به آنها خودداری شده که می‌توان به صنایع فولاد و پتروشیمی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق برای استقرار صنایع در استان قزوین وجود دارد و در کارگروه‌های مختلف این موضوع با حساسیت و شدت لازم بررسی و ادامه می‌یابد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.