فرماندار شهرستان البرز گفت: به زودی و کمتر از دو تا سه ماه آینده، برای نخستین بار در کشور، خط تولید الکتروموتور کولر در البرز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اعضای شورای شهر محمدیه طبق نامه‌نگاری خارج از جلسه شورا که داشت، به عنوان رئیس شورا مطلبی از شهردار وقت این شهر درخواست کرده بود و به صورت جلسه و مصوبه‌ای استناد کرده بود که وجود نداشت و موضوع به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده شد.

وی افزود: رأی شورای حل اختلاف استان قزوین مبنی بر این شد که با توجه به بندهای قانونی مترتب بر نوع تخلف عضو شورای محمدیه، تا پایان دوره شورایی وی از عضویت در هیأت رئیسه و شوراهای فرادست و مشابه محروم شده است.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: در خصوص دو عضو شورای شهر الوند، دستگاه قضایی مستنداتی داشت که این دو عضو تخلفاتی را مرتکب شده‌اند که تخلف یکی از اعضای شورای این شهر، پیش از دوره حضور بنده در فرمانداری البرز رخ داده بود و موجب ایجاد التهاب در فضای مجازی و شهری شده بود.

گروسی اضافه کرد: با وورد دستگاه قضایی و انتظامی، بازداشت عضوشورای شهر الوند صورت گرفت و طبق قانون رأی به حل اختلاف استان ارسال شد که رأی ابلاغ شده و تا هفت روز دیگر، 20 روز قانونی وی به اتمام می‌رسد و عضو علی‌البدل معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تخلف عضو دیگر شورای شهر الوند به دوره شورایی قبل ایشان بازمی‌گردد که باز هم موجب شد شهر ملتهب شود که دستگاه قضایی به طور جدی ورود یافت و این عضو شورا سلب عضویت شد.

راه‌اندازی خط تولید الکتروموتور به زودی

این مسؤول تصریح کرد: به زودی و کمتر از دو تا سه ماه آینده، برای نخستین بار در کشور، خط تولید الکتروموتور کولر در البرز راه‌اندازی می‌شود که قطعات اولیه، تولید و آزمایش‌ها آغاز شده و در یک فاز چهار ساله و آغاز سال 1402، یک هزار و 200 نفر مشغول به کار می‌شوند.

فرماندار شهرستان البرز افزود: شهرک صنعتی البرز مستهلک شده و عمری بیش از 50 سال دارد و کارخانجات آن فرسوده شده‌اند.

واگذاری کارتن پارس به اهلش

وی اضافه کرد: با هماهنگی خوب و کار سنجیده در حوزه دستگاه قضایی شرکت کارتن پارس که کارش قفل شده بود به فردی واگذار شده که در صنعت کارتن فعالیت دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: خیلی از صاحبان صنایع شهرستان البرز صنعت و تولید خود را به روز نکرده‌اند، بسیاری از آنها مشکلات حقوقی و مدیریتی دارند و برخی هم وابسته به نهادها هستند که ما نمی‌توانیم ورود یابیم.

افتتاح 96 پروژه در دهه فجر

گروسی از افتتاح 96 پروژه شهرستان البرز در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از 116 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ازاین تعداد، 12 پروژه شاخص بوده و با 177 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

مدرکی دال بر بازخریدی شهردار سابق الوند وجود ندارد

فرماندار شهرستان البرز عالی‌ترین مرجع نظارتی در استان قزوین را شورای نظارت دانست و اضافه کرد: سه‌شنبه هفته گذتشه جلسه‌ای در این شورا تشکیل شده بود که طبق بررسی‌های دستگاه‌های نظارتی و حقوقی مرتبط با موضوع گزارش شده مبنی بر بازخریدی شهردار الوند، مطرح شد که هیچ مدرک، مستند و بند قانونی دال بر بازخریدی جوادی شهردار سابق الوند وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.