سیده منیره قوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به لزوم تغذیه کودک با شیر مادر و ضرورت وجود مکان هایی امن برای شیر دادن مادران به کودکان خود، این کمیته اختصاص اتاق مادر و کودک را در اماکن عمومی به عنوان یک پیشنهاد در بودجه 98 شهرداری مطرح کرد.
قوامی همچنین از برنامه ریزی این کمیته برای احداث بوستان های بانوان خبر داد و افزود: برای سال آینده ایجاد بوستان بانوان با اولویت جنوب شهر در بلوار جمهوری اسلامی دنبال می شود.
رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اختصاص ردیف برای ارتقای تجهیزات آتش نشانی در بودجه 98 شهرداری پیگیری می شود.
وی گفت: همچنین موضوع سطل های زباله هوشمند نیز به طور حتم مورد پیگیری کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری قرار دارد تا در بودجه سال آینده به آن پرداخته شود.
وی اضافه کرد: امکانات این مخازن هوشمند در جداسازی زباله تر و خشک می تواند در پیشرفت طرح تفکیک زباله از مبدا جهش های بزرگی ایجاد کند.
قوامی با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز در قزوین اضافه کرد: تلاش می شود با توجه به تاکید و پیش بینی برنامه پنج ساله دوم شهرداری قزوین بر گسترش فضای سبز، آنچه در این برنامه پیش بینی شده تا پایان سال آینده اجرایی شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.