به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، علی فرخزاد در جلسه بررسی مسایل و مشکلات سایت محمدآباد که با حضور شهردار و نمایندگان شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، تاکید کرد: این تصمیم برای بهبود وضع مدیریت و برنامه ریزی های صحیح این مجموعه در نظر گرفت شده است.
وی با اشاره به اینکه پسماندهای صنعتی، عفونی و پزشکی استان به نحو مطلوبی باید ساماندهی شوند، تاکید کرد: با انجام زیرساخت های لازم، تنها تا پایان امسال قزوین میزبان پسماندهای دارویی استان های همجوار خواهد بود و پس از آن از ورود اینگونه پسماندها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
فرخزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرانه روزانه 700 گرمی زباله در کشور، تصریح کرد: این میزان در مقایسه با سایر کشورها رقم بالایی است و بیانگر این موضوع است که با انجام فرهنگ سازی مناسب و نیز تفکیک زباله از مبدا، در این زمینه اقدامات لازم از سوی دستگاه های ذیربط باید به عمل آید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: احداث سایت پسماند محمدآباد اتفاق خوبی برای استان بود تا جایی که پسماندهای 17 شهر و 240 روستای استان به آن منتقل و تا پایان امسال نیز چهار شهر دیگر به آن اضافه خواهد شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.