به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صدیقه ربیعی روز چهارشنبه در بازدید از 2 باشگاه ورزشی دخترانه قزوین، یکی از مشکلات اساسی عصر حاضر را کم تحرکی و عدم فعالیت بدنی مناسب و پشت میز نشینی برشمرد و افزود: تغذیه نامناسب بسیاری از بانوان را با مشکل اضافه وزن مواجه کرده و این مساله امروز برای دختران و زنان ما به مساله سختی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: زنان تمایل دارند برای رهایی برخی از مشکلات جسمی از هر وسیله ای مانند رژیم های سخت و غیراصولی غذایی، عمل های جراحی و استفاده از سالن ها و باشگاه های ورزشی استفاده کنند.
ربیعی ادامه داد: این موضوع رسالت اداره کل ورزش و جوانان را سنگین تر کرده و باید با برنامه ریزی صحیح و فراهم کردن امکانات مناسب، چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، فضا را برای تحرک بیشتر زنان فراهم کنند تا از تبعات ناشی از اضافه وزن و همچنین از ناهنجاری های اسکلتی که دختران و بانوان ما را تهدید می کند، پیشگیری شود.
وی با تاکید بر اینکه ورزش حوزه بانوان با توجه به شرایط زندگی امروزی، نیازمند به توجه بیشتری دارد، تاکید کرد: در حاشیه فراهم شدن امکانات، ضروری است با ارتقای سطح دانش و آگاهی مناسب بانوان درصدد رفع چنین مشکلاتی باشیم زیرا زنان جامعه ما محور اصلی خانواده محسوب می شوند و به طور قطع، سلامتی و نشاط آنان، سلامتی و نشاط خانواده و به دنبال آن جامعه را رقم می زند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این بازدید ضمن گفت و گو و تبادل نظر با مربیان و مدیران، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت باشگاه های یاد شده قرار گرفت.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.