گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ سالاری شامگاه دوشنبه در آستانه سالروز آغاز عملیات کربلای 5 با حضور در منزل بیت الله فکوری جانباز 55 درصد با او دیدار کرد.
نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار نقش شهدا، ایثارگران و جانبازان را در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بی بدیل دانست و گفت: جانبازان با ایثار و فداکاری وصف ناپذیر در راه مردم و وطن از خودشان، مشغله ها و دلبستگی های دنیوی گذشتند و قطعاً اجر بزرگی نزد خداوند دارند که هیچ مساله ای یا اظهارنظری در خصوص نوع و اهداف هریک از عملیات های دفاع مقدس صرف نظر از صحت و سقم آن کمترین تاثیری بر اجر و منزلت شهدا و جانبازان نزد ملت ایران ندارد.
استاندار گیلان افزود: بعضا شاهد هستیم تاکید بر وابستگی ها و اقدامات ظاهری، هدف اصلی و مقدس شهدا و جانبازان که همانا تلاش برای سربلندی کشور و آسایش مردم است را تحت الشعاع قرار می دهد.
وی همچنین روحیه بالای خانواده جانبازان را علیرغم تحمل محدودیت های جسمی آنان، بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود این روحیه در جامعه ما را ملزم به خدمت مضاعف و بی وقفه به مردم می کند و همواره دعای خیر و حمایت این عزیزان را افتخار می‌دانیم.
سالاری افزود: خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ثابت کرده اند که برای مصالح عمومی از خودشان گذشت می کنند اما عده ای که در روزهای سرنوشت ساز از خود هزینه نکرده اند اما خود را دلسوز و مدعی نشان می دهند متاسفانه برای منافع شخصی و گروهی، همه چیز را قربانی می کنند.
بیت الله فکوری پس از شرکت در عملیات کربلای 4 و در جریان عملیات کربلای 5 و در 20 سالگی در اثر اصابت ترکش خمپاره در منطقه شلمچه از ناحیه سر، سینه و دست راست دچار مجروحیت شد و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.