به گزارش ایرنا، این همایش با حضورعبدالرضا ارغایی از پیشکسوتان فعال در عرصه امداد و نجات و همچنین با شرکت امدادگران و نجاتگران فعال استان با مشارکت معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.
حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این همایش گفت: برگزاری اینگونه نشست ها و همایش ها علاوه بر فرصت تبادل نظر بین پیشکسوتان و نسل جوان، این امکان را فراهم می کند تا با ارتباط با پیشکسوتان از تجربیان آنان بهره جسته و از دستاوردهای آنان کسب تجربه کنیم.
وی تصریح کرد: ارائه تجربیات و سخنرانی ها در این همایش ها به منظور آشنایی بیشتر امداد گران و نجاتگران جوان و انتقال تجربیات به آنان است.
هاشمی با بیان اینکه پیشکسوتان هلال احمر لازم است تجربیات خود را به جوانان، امدادگران و نجاتگران عرصه امداد و نجات منتقل کنند، افزود: هر یک از پیشکسوتان هلال احمر ظرفیتی قابل توجه برای انتقال تجربیاتشان به نسل های آینده دارند و باید اذعان کرد آنها با درک دوران خود و با تلاش و مجاهدت های خود برگ های زرینی را در تاریخ هلال احمر آفریده اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: توجه و ذکر نکات مهم و تجربه‌های تلخ و شیرین حوادث طبیعی می‌تواند باعث افزایش کارآمدی نیروهای امدادی و پشتیبان در حوادث مشابه باشد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.