به گزارش ایرنا دبیر جبهه‌ مردمی انقلاب اسلامی قزوین در این همایش یک روزه گفت: انقلاب اسلامی در طول چهل سال دستاوردهای زیادی داشته و به یک الگوی الهام بخش در منطقه و جهان تبدیل شده است .
عباس کاظمی سیاه نمایی و وارونه نمایی از متن انقلاب را یکی از شگردهای جنگ روانی دشمن دانست و افزود: در حال حاضر که گسترده ترین عملیات روانی درحال انجام است ، جبهه فرهنگی- اجتماعی رسالت سنگین و پیچیده‌ای دارد و پیروزی در این فضا نیازمند استقامت است.
مسئو ل بسیج دانشجویی استان قزوین، جمع اصحاب حق را یک منبع امیدآفرینی دانست و اظهار داشت : انقلاب به درخت پرثمر و شجره طیبه مستحکمی تبدیل شده که نتایج آن در عرصه بین المللی درحال بهره برداری است.
کاظمی با تشریح عملیات روانی دشمن گفت: دشمن در جنگ روانی خود فروپاشی انقلاب اسلامی را مطرح می کند و هرچند مشکلات اقتصادی غیرقابل انکار است اما هدف دشمن شکستن استقاومت و مقاومت ملت ایران و ناامید کردن آنها از انقلاب است.
مسئو ل بسیج دانشجویی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش گفت: شرایط جهانی نشان دهنده از بیداری اسلامی است، اما دشمن با جنگ روانی و ارائه آمارهای دروغ و سیاه نمایی ، در صدد ضربه زدن به انقلاب است
وی گفت: دشمن درصدد تضعیف جایگاه رهبری است و فتنه سازی برای سال‌های آینده با محوریت این موضوعع صورت خواهد گرفت.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.