به گزارش بعدازظهر چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی افزود: پلیس استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کرد.
وی ادامه داد: در بررسی از مدارک خودرو مشخص شد راننده فاقد مجوز گمرکی حمل میوه بوده و در بازرسی از آن نیز سه هزار و 910 کیلوگرم موز خارجی قاچاق کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.
سرهنگ مرادی، ارزش تقریبی کالای کشف شده را 400 میلیون ریال اعلام و یادآور شد: میوه کشف شده تحویل اداره مربوطه و متهم نیز با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

**محموله کوله پشتی قاچاق در بویین زهرا کشف شد
فرمانده انتظامی بویین زهرا نیز در رابطه با کشف یک محموله قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران یگان امداد هنگام گشت در بلوار شهید بهشتی این شهر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: در بازرسی ماموران از خودروی متوقف شده 189 عدد کوله پشتی خارجی قاچاق کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.
این مسئول انتظامی ارزش کالای قاچاق کشف شده را 189 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شهرستان شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.