به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ آرش مرادی شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام گشت زنی در آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه سمند مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد 224 ثوب البسه زنانه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی در یک اقدامی دیگر یک دستگاه سواری پژو را در آزاد راه قزوین- زنجان متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد یک هزار و 719 عدد ژیلت به ارزش تقریبی 70 میلیون ریال کشف و راننده و خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.
وی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، راهی مراجع قضایی شدند.

*** 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان البرز کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهرام منصوری در این خصوص افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق مقادیری سوخت توسط یک کامیون کشنده در محور بوئین زهرا - قزوین مطلع شدند.
وی افزود: به سرعت ماموران با حضور در محور و کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را در حاشیه جاده حوالی روستای پیر یوسفیان متوقف بود شناسایی کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت بوده است و در بازرسی از کامیون 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: با حضور نماینده شرکت نفت و محرز شدن حمل سوخت قاچاق توسط کامیون کشنده اسکانیا سوخت تحویل شرکت نفت شد.
منصوری با اشاره به ارزش 720 میلیون ریالی سوخت مکشوفه طبق نظر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.