استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران استانی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران استانی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد.

در این بازدید معاون اقتصادی استاندار، فرماندار تاکستان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیر کل صمت استان و جمعی از مدیران اقتصادی استان حضور داشتند.

استاندار قزوین در ابتدا از یک واحد تولیدی در زمینه فولاد با سه خط کامل تولید، 220 کارگر و 150 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بازدید کرد.

این واحد تولیدی با توجه به بازار صادراتی موجود و نوع تجهیزات تولیدی مشکلی در حوزه بازار ندارد ولی در خصوص بهره مندی از معافیت های مالیاتی و واردات ماشین آلات از گمرک با مشکلاتی مواجه است که استاندار در خصوص حل آنها دستورهای لازم را صادر کرد.

وی همچنین در ادامه از یک واحد تولیدی دیگر در زمینه فولاد با 140 نفر کارگر،300 هزار تن ظرفیت اسمی تولید در سال و هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری دیدن کرد.

این واحد تولیدی که از سال 88 تاسیس شده هم اکنون در دوشیفت کاری در زمینه تولید میلگرد آجدار مشغول فعالیت است و راه اندازی یک خط تولید جدید را در دستور کار دارد.

این واحد تولیدی در زمینه سرمایه در گردش دارای مشکل بوده و نیازمند وام با بهره پایین است.

زاهدی در ادامه از یک واحد صنعتی در زمینه تولید باطری خودرو و انباره های سرب اسید استارت با ظرفیت اسمی 200 هزار عدد در سال و 18 کارگر بازدید کرد.

این واحد تولیدی که به صورت آزمایشی راه اندازی شده، در تهیه مواد اولیه با توجه به نوسان قیمت سرب با مشکل مواجه است و همچنین برای تامین سرمایه در گردش درخواست تسهیلات با سود کم را دارد.

استاندار قزوین در ادامه از یک واحد تولیدی دیگر در زمینه میله و میلگرد با ظرفیت اسمی 96 هزار تن در سال که در حال راه اندازی است و در صورت بهره برداری 100 نفر اشتغالزایی و 400 تن تولید در سال دارد بازدید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.