در این روزنامه آمده است: سیده حمیده زرآبادی گفته که قوانینی که در سازمان تنظیم مقررات مصوب می‌شود به نفع اپراتورهای اینترنت و نوعی برداشت از جیب مردم است.
وی با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی نحوه محاسبه قیمت‌های بسته‌های اینترنتی، گفت: براساس تعرفه‌های موجود هزینه اینترنت برای بازدید از سایت‌های داخلی نصف است اما این اقدام مشروط به وجود شبکه ملی اطلاعات و گردش اطلاعات در داخل کشور است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون شبکه ملی اطلاعات اجرایی نشده بنابراین از یک سو قیمت بسته‌های اینترنت همراه در پی تصمیم مذکور افزایش پیدا کرد و مشترکان ناچار شدند هزینه‌ها را 2 برابر پرداخت کنند و از سوی دیگر نیز تشخیص سایت‌ها برای داخلی یا خارجی بودن آن‌ها به شفافیت نیاز دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت و ADSL، ادامه داده است در برخی موارد مشترکین تنها به یک گیگ اینترنت یا حجم کمتری نیاز دارند در حالی که حجم‌های پایین در سرویس‌های ارائه شده وجود ندارد به همین دلیل فرد ناچار است حجم بیشتری خریداری کند و افزایش قیمت و پرداخت پول بیشتر به کاربر تحمیل خواهد شد.
زرآبادی اضافه کرد: کیفیت و سرعت اینترنت ارائه شده توسط شرکت‌ها متناسب با قیمت این سرویس‌ها نیست به همین دلیل باید به این موضوع رسیدگی شود.
ولایت در این شماره همچنین در گفت و گو با معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی قزوین، افزایش قیمت گوشت مرغ و همچنین اختلال در بازار گوشت قرمز را مورد بررسی قرار داده است.
همچنین در این شماره از ولایت، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار قزوین از افزایش قیمت صیفی جات در بازار طی هفته گذشته خبر داده است.
واکنش مسئولان نیروگاه شهید رجایی به سخنان فرماندار شهرستان آبیک نیز از دیگر عناوین نشریه ولایت است که در آن خبر مصرف شبانه مازوت با وجود داشتن سهمیه گاز در نیروگاه را غیر واقعی دانسته و تکذیب کرده اند.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.