به گزارش ایرنا، مهران قاسمی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که با حضور جوانان و سمن ‌های فعال در استانداری برگزار شد، افزود: ما در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و هجمه های دشمن ایجاب می‌کند تا جریان ها و سلیقه های سیاسی در کنار یکدیگر باشند و به پشتیبانی از نظام و انقلاب بپردازند.
وی با بیان اینکه توطئه دشمن در پی سست کردن تمامیت ارضی کشور است، اظهار داشت: همه ما مسئولان و جوانان فعال در جامعه باید به مفاهیم امنیت و هویت ملی توجه کنیم چرا که برای دشمن اعتدالیون، اصلاح طلبان و اصولگرایان مهم نبوده بلکه هدف اصلی ضربه بر پیکره جمهوری اسلامی است.
قاسمی به رویاهای برآب رفته دشمن و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز نه تنها فرصت این نیست که مباحث فردی را پیش بکشیم بلکه همه باید درکنار یکدیگر به منافع ملی بپردازیم.
این مسئول با بیان اینکه دشمنی با ایران ربطی به پیروزی انقلاب اسلامی ندارد، اظهار داشت: قرن‌ها است که قدرت های بزرگ نظیر بریتانیا، روسیه و فرانسوی ها به کشور ما چشم طمع داشته و در دوران پهلوی و تا بعد از انقلاب اسلامی، همیشه نظام غرب با ما سر دشمنی داشته است.
قاسمی در پایان تاکید کرد: ما هرگز به دنبال ساختن دشمن برای خود نبوده و نیستیم بلکه این دشمنان هستند که به خاطر موقعیت ژئوپلیتیکی و ژئواکونومی ایران همیشه به دنبال تسخیر آب و خاک ما بوده اند.
9925/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.