به گزارش ایرنا علیرضا کشاورز قاسمی روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: حدود 45 روز گذشته قانون اصلاح قانون صدور چک توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و باید ظرف سه ماه آیین نامه اجرایی آن ابلاغ می شد.
وی افزود: با توجه به دشواری فضای کسب و کار فعلی که بیشتر واحدهای تولیدی با مشکلات تامین نقدینگی و بازار فروش مواجه هستند پیش بینی می کنیم که تولیدکنندگان اصیل استان با قانون چک برگشتی مواجه شوند.
کشاورز ادامه داد: قانونگذار برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در این بخش پیش بینی کرده است که مشکلات آنها در شورای تامین استان مطرح شده و در صورت صلاح دید برای تعلیق چک های برگشتی تا یک سال اقدام شود.
وی گفت:متاسفانه آیین نامه اجرایی این قانون در 45 روز گذشته ابلاغ نشده است ولی امیدواریم با ابلاغ به موقع آن بتوانیم از مشکلات احتمالی تولیدکنندگان استان جلوگیری کنیم.
رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: یک پیشنهاد دیگر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان برای کمک به واحدهای تولیدی و کاهش نرخ مالیاتی شرکت ها از 25 به 20 درصد است که نقش موثری در حفظ اشتغال و ثبات وضعیت موجود آنها ایفا می کند.
در ادامه این جلسه در خصوص تحقق بخشودگی جرایم ماده 190 قانون مالیات های مستقیم و ماده 23 قانون مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و درآمدهای مالیاتی قزوین بحث و تبادل نظر شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.