به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، معاون حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد، تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای سطح ایمنی راکبان موتورهای سیکلت به منظور کاهش تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی در طول جاده‌ها، به ویژه در راه های روستایی که از آمار بالایی برخوردار هستند، مورد توجه جدی این اداره کل است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان را راکبان موتورسیکلت تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: آشنایی موتور سواران با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد که موتورسیکلت سواران روستایی با فرا گرفتن موارد آموزشی این همایش نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.
این همایش با همکاری بخشداری اسفرورین و با حضور بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راه استان، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و بخشدار مرکزی تاکستان برگزار شد.
در ادامه این مراسم 120 کلاه و تجهیزات ایمنی موتورسیکلت به موتورسواران روستای اک با هدف آموزش و ارتقای سطح فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبان اهدا شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.