به گزارش ایرنا، ایرج زاهدپور روز چهارشنبه در دیدار با شهرداران استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 560 میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده میان شهرداری های استان قزوین توزیع شده بود.
زاهدپور افزود: در 9 ماه سال جاری 2 هزار و 900 تن قیر به شهرهای زیر 50 هزار نفر استان تخصیص یافت که از این رقم 2 هزار تن تحویل شده و 900 تن در حال تحویل است.
وی با اشاره به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ادامه داد: فضا سازی معابر سطح شهر با خلاقیت و نوآوری، تببین دستاوردها در نشست های خبری و انتشار گزارش های آماری و مقایسه ای در خصوص دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب از جمله انتظارات حوزه مدیریت شهری از شهرداران است.
این مسئول ادامه داد: برگزاری دیدارهای مردمی در سطح شهر، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار گزارش عملکرد و دستاوردها، اطلاع رسانی بخشودگی جرایم،برنامه ریزی برای افتتاح طرح های عمرانی در دهه فجر، نشست با گروه های مرجع و تکریم پررنگ تر اربابان رجوع از درخواست های دیگر مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه جشن ایام الله دهه فجر است.
وی افزود: شهرداری ها با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور و استان از استخدام نیروهای جدید خودداری کنند چون تامین نشدن درآمدها و جذب نیروهای جدید با یکدیگر همخوانی ندارند.
زاهدپور گفت: دولت برای کاهش 30 درصدی مصرف آب فضای سبز تعهد داده است و باید شهرداران از طریق آبیاری تحت فشار، اصلاح شبکه آبیاری،کاشت درخت های مقاوم و ... در این زمینه اقدام کنند.
استان قزوین 25 شهرداری دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.