محمد علمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: توجه ویژه شهرداری قزوین علاوه بر اجرای عملیات عمرانی و آبادانی شهر، به مسایل فرهنگی و ورزشی شهر نیز توجه ویژه ای داشته تا جایی که پروژه های اجرایی قابل توجهی را در این حوزه ها شاهدیم.
وی، توجه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با رویکرد ورزش محوری را از جمله موارد مورد تاکید مدیریت عالی شهر قزوین دانست و یادآور شد: در همین راستا، معاونت فنی و عمرانی شهرداری اجرای سه زمین چمن مصنوعی فوتبال را در دستور کار خود قرار داده است.
علمی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی مینودر واقع در شهرداری منطقه سه قزوین با پیشرفت 100 درصدی خود آماده بهره برداری است.
به گفته وی، مساحت این زمین 2 هزار و 200 متر مربع بوده و 6 میلیارد و 520 میلیون ریال نیز برای آن اعتبار هزینه شده است.
علمی در ادامه با اشاره به احداث 2 زمین چمن مصنوعی دیگر واقع در شهرداری منطقه یک قزوین، تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی فوتبال در دست احداث شهرک دانش قزوین به مساحت یک هزار و 56 مربع و 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار، در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی روبرو است.
این مسئول فنی شهرداری، احداث زمین چمن مصنوعی واقع در ابتدای خیابان اصفهان با 15 درصد پیشرفت فیزیکی و 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در مساحتی بالغ بر 850 متر مربع را از دیگر پروژه های شهرداری قزوین برشمرد.
علمی در پایان با اشاره به مدت زمان بهره برداری از پروژه های یاد شده، افزود: با توجه به وارداتی بودن چمن مصنوعی و افزایش نرخ ارز، شهرداری قزوین در این زمینه با مشکل روبرو شده که با رفع مسایل موجود سعی خواهیم داشت تا اواخر سال جاری طرح یاد شده را مورد افتتاح قرار دهیم.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.