مسعود حق لطفی روز جمعه و در نشست وزیر راه و شهرسازی با راهداران استان، خاطرنشان کرد: سه هزار کیلومتر از راه های روستایی این استان مربوط به روستاهای بالای 20 خانوار است که 400 کیلومتر آن نیازمند آسفالت می باشد.
به گفته وی، امیدواریم بتوانیم با اعتبارات ملی و استانی در طول برنامه ششم توسعه تمامی راه های روستایی استان قزوین را آسفالت کنیم.
حق لطفی در ادامه با بیان اینکه 65 کیلومتر از راههای استان قزوین هنوز چهار بانده نشده، تاکید کرد: 19 کیلومتر از این مسیر مربوط به جاده قدیم آبیک - محمدیه است که متاسفانه سالانه شاهد تصادف های زیادی در این جاده هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به حوزه معماری و شهرسازی، یادآور شد: تمامی شهرهای بالای 50 هزار خانوار استان دارای طرح جامع تفصیلی بوده و از 25 شهر موجود استان قزوین 20 شهر زیر 50 هزار خانوار هستند.
حق لطفی در پایان تصریح کرد: هم اکنون عملیات ساخت و ساز 94 درصد مسکن مهر استان به پایان رسیده و تا سال آینده نیز پرونده این بخش بسته خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان قزوین ضمن بازدید از راهدارخانه زیاران، طرح احداث نیوجرسی آزادراه قزوین - تهران را نیز مورد بهره برداری قرار داد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.