به گزارش ایرنا، در این مراسم که با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی برگزار شد، خانواده ورزشکاران ژیمناست نیز حضور داشتند.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان از جمله سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و همچنین تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد، رشته های مختلف ژیمناستیک معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در این مراسم گفت: ژیمناستیک ورزشی مادر و پایه است و هر قدر در این رشته توانمند باشیم این موضوع بر ورزش قهرمانی ما تاثیرگذار خواهد بود.
عباس علائی مقدم با اشاره به حضور چند ورزشکار قزوینی در تیم های ملی ژیمناستیک هنری، افزود: قزوین از استعدادهای بسیار خوبی در این رشته برخوردار است و در صورت سرمایه گذاری بیشتر در آن می توانیم تعداد ملی پوشان خود را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه قزوین در ژیمناستیک از 2 سالن خوب برخوردار است، اظهار داشت: قزوین در سال های اخیر چندین بار میزبان اردوهای تیم ملی بوده است و امیدواریم با توسعه امکانات زیربنایی و جذب حامی مالی بتوانیم در این رشته تیمی قدرتمند از استان در رقابت های باشگاهی کشور نیز داشته باشیم.
هم اکنون رشته های ایروبیک ژیمناستیک، ترامپولین، پارکور و آکروژیم در قزوین فعال هستند.
سی ام آذر روز ملی ژیمناستیک نام گذاری شده است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.