به گزارش ایرنا، افتتاح طرح نیوجرسی بلوک مفصلی حدفاصل قزوین تا تهران به طول 72 کیلومتر،بازدید از راهدارخانه زیاران و حضور در جمع راهداران استان از جمله برنامه های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین در این خصوص به ایرنا گفت:امسال 25 دستگاه ناوگان نو و به روز به حمل و نقل استان قزوین اضافه شد و هم اکنون استان وضعیت خوبی از لحاظ ماشین آلات و تجهیزات دارد.
افشین پیرنون افزود: همین وضعیت مطلوب تجهیزات و امکانات راهداری، استان را کاندیدای آغاز نمادین عملیات زمستانی توسط وزیر راه و شهرسازی کرد.
این مسئول اضافه کرد:هم اکنون میانگین سن ناوگان حمل و نقل استان از 21 سال به 18 سال کاهش یافته است که نقش موثری در بهبود خدمات رسانی به همشهریان در فصل سرد زمستان و فصول دیگر خواهد داشت.
پیرنون افزود:6 هزار و 700 کیلومتر راه در استان وجود دارد که هزار و 300 کیلومتر آن بزرگراه، آزادراه و جاده های اصلی و راه های شریانی است و 26 باب راهدارخانه با 281 ماشین آلات و 300 راهدار به مسافران و رانندگان خدمات ارایه می کنند.
وی اضافه کرد:قطعا حضور وزیر راه و شهرسازی در قزوین که همزمان با هفته حمل و نقل و راهداری است نقش موثری در حل مشکلات این بخش ایفا خواهد کرد.
روز ۲۶ آذر به عنوان روز حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.