به گزارش ایرنا، فاطمه خمسه در دیدار با مدیران کل بازرسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات و بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه این صندوق ها نقش مهمی در بهبود وضع معیشت خانواده روستاییان دارند و باید آنها را گسترش دهیم، افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شرایط و فضای لازم برای حضور بانوان در عرصه های مختلف فراهم شده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: صیانت از آب و خاک در کنار تامین امنیت غذایی از مهم ترین وظایف این دستگاه به شمار می رود.
این مسئول افزود: با توجه به شرح وظایف جهاد کشاورزی در صیانت از اراضی کشاورزی و آب و خاک، تمام تلاش ما بر این است که مشکلی برای بخش ایجاد نشود.
خمسه اظهار داشت: آماده همکاری با تمامی دستگاه ها و بخش های نظارتی در استان هستیم چرا که اعتقاد داریم کارها باید با شفافیت دنبال و پیگیری شود تا دچار تخلف نشده و به بیراهه نرویم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین گفت: حضور زنان در کنار مردان در تمامی عرصه ها به ویژه در حوزه تولید نقش آفرین است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: ارتقای شاخص های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با همت تمام مسئولان حاصل خواهد شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.