به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه با صدور پیامی 25 آذر ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان را گرامی داشت.
متن پیام استاندار بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
25 آذر ماه، سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به استان قزوین یک روز خاطره انگیز، اثرگذار و ماندگار در حیات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دیار دار المومنین قزوین در دوران بعد از انقلاب اسلامی است که برگ زرینی از دفتر تاریخ پر از افتخار مردم این استان را به خود اختصاص داد.
این سفر معنوی و به یادماندنی آثار فرهنگی و مادی فراوانی را برای استان قزوین در پی داشت که اجرا و بهره برداری از 364 پروژه در سرفصل ها و محورهای مختلف با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 95 میلیارد ریال از جمله برکات و ثمرات شیرین سفر معظم له به استان قزوین بود که به طور کامل اجرایی و محقق شد.
ضمن گرامیداشت این مناسبت تاریخی و فرهنگی امید است آموزه ها و رهنمودهای معظم له در این سفر همچون گذشته بتواند چراغ راهی فراروی مسئولان و گروه های مختلف در تدوین اسناد توسعه، سیاست های کلان و برنامه های اجرایی برای استان سرفراز قزوین در محورهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی باشد و به عنوان میراث معنوی و پشتوانه فرهنگی استان پاس داشته شود.
مقام معظم رهبری 25 آذرماه 1382 به قزوین سفر کردند و برای چهار روز میهمان مردم شهید پرور این دیار بودند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.