به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در آئین معارفه مدیران کل بانوان و خانواده و بازرسی و عملکرد و حقوقی استانداری قزوین افزود: زنان جامعه ما طی سال های اخیر نشان داده اند هر مسئولیتی که به آن‌ها محول شده با موفقیت پشت سر گذاشته و با جدیت و پیگیری برنامه‌ها و وظایف خود را به انجام رسانده‌اند.
وی اضافه کرد: انتصاب و انتخاب مسئولان مختلف جزو سخت ترین تصمیمات مدیریت ارشد استان است، اما نقش ها و مسئولیت ها همواره در حال تغییر بوده و گریزی از آن نیست.
زاهدی ادامه داد: مسئولیت در واقع به معنای مورد سوال قرار گرفتن است و کسانی که در مسئولیتی منصوب می شوند همواره باید نسبت به انجام وظایف خود دقیق و هوشیار باشند.
وی با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: مرادیان مدیر کل جدید این دفتر از مدیران توانمندی است که عملکرد مطلوبی از خود در دوره مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری نشان داده و به طور قطع در مسئولیت جدید نیز شاهد اثر گذاری وی در این حوزه خواهیم بود.
زاهدی با بیان اینکه جایگاه زنان رو به ارتقا است، گفت: توانایی بانوان صرفا انتصاب در مدیریت ها نیست و این شایستگی را دارند که در تمام حوزه ها نقش آفرینی و حضور موثر داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به سوابق ربیعی مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، افزود: در اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری باید به روی تمامی بانوان استان با سلایق، گرایش و تفکرات مختلف باز باشد تا با چتر حمایت خود زمینه ارتقای توانمندی زنان و دختران را فراهم سازد.
در پایان این نشست، معصومه مرادیان و صدیقه ربیعی به ترتیب به عنوان مدیران کل بازرسی، عملکرد و حقوقی و بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شدند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.