به گزارش ایرنا، محمد حسین رضایی روز پنجشنبه در اجلاس استانی نماز که در سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، افزود: از مسئولان و مردم انتظار می رود هرکاری می توانند برای نماز انجام دهند و راحترین کار این است که خود را خادم نماز کنند.
وی افزود: مدیران و مسئولان همه ظرفیت های خود را برای نماز صرف کنند چون هیچکدام نمی دانیم تا کی مناصب و جایگاه ها برای ما باقی خواهد ماند.
این مسئول ادامه داد: از همین الان تصمیم بگیریم خادم نماز باشیم و دراین فضای معنوی از خدا بخواهیم ما را از جمله کسانی قرار دهد که از همه ظرفیت های خود برای اقامه نماز استفاده می کنند.
وی به حاضران توصیه کرد: هرکجا هستید حتی در خانه و اداره نیز خادم نماز باشید چون بسیاری می خواهند خادم امام رضا و امامزاده باشند در حالیکه توفیق نمی یابند اما به راحتی می توان خادم نماز شد.
این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی، افزود: ایشان همیشه می گفت به نماز نگویید من کار دارم به کار بگویید من نماز دارم و این توجه به نماز در کنار سایر ویژگی های اخلاقی موجب شده از وی همواره به نیکی یاد شود.
رضایی با اشاره به اجلاس نماز اضافه کرد: در این اجلاس ها نباید مراسم فاتحه خوانی نماز را برگزار کرد بلکه باید به دنبال یک دستاورد و نتیجه برای نماز باشیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.