معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: تغییر و تحولات در یک مجموعه اداری باید باعث رشد و پویایی آن دستگاه شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی روز سه‌شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری با اشاره به شرح وظایف این دفتر افزود: وظایف مشترکی بین دفتر جذب و حمایت از سرمایه با دستگاه های اجرایی وجود دارد و در شرایط فعلی نگاه و رویکرد دولت تدبیر و امید نیز حمایت ویژه از سرمایه‌گذاری است .

وی ادامه داد : بین ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ مورد درخواست سرمایه گذاری در استان داریم که در کشور یک رکورد محسوب می شود که اغلب آنها سمت و سوی تکنولوژی های روز دارد .

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه استان قزوین استان جاذب سرمایه گذاری است، تصریح کرد : از ظرفیت خدادادی استان باید در شاخص های مختلف استفاده شود ، زیرا موقعیت استراتژیک قزوین کم نظیر است .

حبیبی اصافه کرد : اگر ظرفیت های قزوین در زمینه های مختلف به ویژه انرژی های بادی شکوفا شود می‌تواند در پیشرفت کشور اثر گذار باشد.  

وی تاکید کرد : سرمایه گذار انتظار تکریم و احترام دارد و به همین منظور  مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان راه اندازی شده است که با حضور نمایندگان دستگاه ها امورات مرتبط با سرمایه گذاران به سهولت صورت می‌گیرد .

معاون استاندار افزود: آمارها در حوزه سرمایه‌گذاری و همچنین ظرفیت‌های بالفعل استان به طور کامل احصاء شده و بسیار دقیق و متقن است .

حبیبی خاطرنشان ساخت : ستاد سرمایه گذاری در استان نیز بسیار فعال است و مشکلات و موانع پیش روی سرمایه گذار آن در آن پیگیری و رفع می شود .

در ادمه جلسه مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری با بیان اینکه سرمایه گذاری و به دنبال آن ایجاد اشتغال بسیار مهم است و از آسیب های اجتماعی جلوگیری می‌کند، افزود : وقتی اشتغال نباشد باعث سرخوردگی جوانان و در پی آن معضلات اجتماعی خواهد بود .

وی اضافه کرد : باید حسن خلق و رفتار پیامبر گرامی اسلام را سرلوحه خود قرارداده و با سرمایه گذار برخورد متین داشته باشد .

علیخانی ادامه داد : هم دنبال جذب و هم حمایت از سرمایه گذار هستیم و با وحدت ، انسجام و همدلی صرف وقت برای جذب و حمایت از سرمایه گذار موفق خواهیم بود .

در پایان جلسه ضمن تقدیر از زحمات احمد درگاهی، حکم مرتضی علیخانی برای مسئولیت مدیرکلی دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری به وی ابلاغ شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.